Träning

Hon satt o trampade sitt träningspass på motionscykeln, iklädd ett vitt linne, ett par lila träningstights i sånt där “cykelbyxtyg”, o ett par träningsskor. Hennes stjärthalvor gned mot sadeln för varje tramptag. Svetten gjorde henne våt längs ryggen o mellan skinkorna. Hennes blonda hår var uppsatt i en tofs mitt på huvudet, o brösten hängde fritt under linnet. Som vanligt hade hon inga trosor under tightsen. Jag satt i soffan o läste egentligen en bok, men tittade allt mer på hennes arbetande rumpa än i boken jag läste. Genom de trånga tightsen syntes varje muskel spela längs hennes ben o stjärt, för varje tramptag hon tog. Hon satt väl försjunken i egna tankar, o märkte inte mitt växande intresse för hennes arbetande kropp. Så, jag bestämde mig. Jag reste mig o smög upp bakom henne. Hennes andetag avslöjade en hårt arbetande kropp. Försiktigt smekte jag runt händerna till hennes bröst, o drog henne mot mig. Hon skrattade till med ett flämt av förvåning. Jag masserade mjukt hennes bröst, o hon lyfte armarna över huvudet o putade med bröst o stjärt. Eftersom jag stod alldeles inpå henne kunde jag trycka min svällande kuk mot hennes skinkor, där hon fortfarande satt o trampade på motionscykeln. Mina händer letade sig in under linnet, o jag masserade brösten lite hårdare, o nöp ibland försiktigt i hennes bröstvårtor. Hon suckade o lutade sig mot mig. Jag tryckte mig mot hennes stjärt. Hon svarade med att puta ut rumpan lite till. En av mina händer letade sig nerför magen, o vidare ner mellan hennes cyklande lår. Jag smekte insidan på hennes lår så gott det gick mellan tramptagen, medans min andra hand sökte sig neråt, bakåt, mot hennes stjärt. Jag kysste henne i nacken. Hon stönade försiktigt, o fortsatte cykla. Försiktigt nafsade jag henne i ena örsnibben, samtidigt som jag smekte hennes stjärt allt djärvare. Hon flyttade sig allt längre bak på sadeln, så jag skulle komma åt fittan bakifrån. Naturligtvis sökte sig mina fingrar för varje smekning längre o längre ner mellan hennes skinkor, tills jag kände blygdläpparna genom det tunna tyget. Med pek- o långfingret började jag försiktigt gnida mot läpparna. Hennes varma hål öppnade sig försiktigt, o hon stönade med en lång suck. Hade inte tightsen varit i vägen hade jag fingerknullat henne vid det här laget. Under tiden hade hon inte slutat trampa på cykeln, även om det gick betydligt saktare nu än förut. Hon lutade sig framåt o fortsatte trampa. Hon stödde armbågarna mot styret, o putade ut stjärten så långt hon kunde. Sakta började hon också gnida fittan fram o tillbaka mot sadeln. Jag knäppte ner mina byxor o riktade in kuken mellan hennes skinkor. Den gled ner mot fittan, o jag tryckte på ganska kraftigt. Hon stönade till rätt högt, o slutade för första gången cykla. Jag daskade till hennes högra skinka. – Träningspasset är inte slut än! sa jag till henne. Hon skrattade o började cykla igen. Jag tryckte på igen. Hon stönade till, o tryckte tillbaks. Ännu en gång tryckte jag på, långsamt men hårt den här gången, o otroligt nog kändes det som ollonet började tränga sig emellan hennes läppar. Detta eggade mig än mer, så jag pressade på lite till. Hennes fitta öppnade sig innanför tightsen! Åhh!. Ska du knulla mig med byxorna på? frågade hon stönande. Som svar juckade jag till ordentligt den här gången, o ollonet gled in i hennes fitthål, med träningstights o allt. Hååhh! Du är ju ta mig fan helt galen ju! skrattade hon. Du kan inte göra så här! Inte? svarade jag, o tryckte till igen. Ytterligare lite längre in trängde jag mig. – Jo tydligen. fortsätt. ta mig. viskade hon fram, o putade ut baken. Långsamt men bestämt började jag knulla henne genom byxorna. Det elastiska tyget följde snällt med kuken in i hennes fitta. Hon stönade nu för varje drag, som trängde hennes kukfyllda tights längre o längre in i henne. Efter fem, sex gånger tog det däremot stopp. Då hade jag kommit halvvägs in, o det kändes genom det tunna tyget hur blöt hon blivit. – Du spräcker mina byxor snart! stönade hon. Jag tog tag om hennes midja o stötte på allt jag kunde. Hon skrek till o stönade sen utdraget. Hon slutade också cykla. Nu tog det verkligen stopp, men då var nästan hela inne. Jag började knulla henne allt fortare o vildare. Hon tog ett bastant tag om styret o motjuckade under vilda stön. Otroligt nog kom jag efter ett tag hela vägen in. Hon gned sig hårt mot sadeln o motjuckade allt hon kunde. – Ta mig på riktigt nu! stönade hon fram mellan jucken. Ta av mig snälla. ta av mig! Jag drog mig ur o drog tag om resåren på byxorna, slet ner dem, o krängde ner dem under sadeln. Hennes bara rumpa putade mot mig, o fittan var vidöppen o genomblöt. Jag borrade in kuken igen- den här gången på riktigt- o började genast köra. Hon skrek högt för varje juck, o tappade plötsligt fotfästet mot pedalerna. Hon hängde med benen brett isär o sköt häcken så långt bakåt hon kunde, samtidigt som hon gned sin klitta hårt mot sadeln. Samtidigt körde jag in o ut allt jag orkade. Vi exploderade i en kolossal orgasm som nästan välte cykeln, o jag kände hur hennes fitta sprutade ut fittsafter mot min pung. Vi skrek som galningar båda två, o sjönk sen ihop o blev stilla i flera minuter. Vi knullade fler gånger på den cykeln!